Dagar kvar till Jazzfestivalen



Nu är det bara några dagar kvar till årets jazzfestival. Jag hoppas innerligt att vädret skall ordna upp sig. Just nu är värmen och solen någon annanstans och enligt SMHI så kommer de närmaste dagarna bli likadana. Men jag vill tro att det ordnar upp sig. Det måste det göra.


Årets festivalprogram är upplagt och det kan du spana in genom att klicka här.


Som vanligt får vi långväga gäster i samband med festivalen och jag tänkte försöka svänga ihop en skaldjurstårta. Vill minnas att jag ungefär vid samma tid förra året bjöd på en matjessilltårta och att jag då mumlade något om en skaldjurstårta. Så det är väl dags nu, antar jag.


Och jag är för tillfället ganska utvilad. Är ledig i dagarna två och har fått ta igen sömnen, så det ska väl gå att ordna. Om en stund tänker jag se över råvarorna och se vad som behöver handlas hem. Om tårtan blir hyfsat vacker att titta på så hamnar den här, inom de närmaste dagarna.


Du får hålla utkik!


/Thomas


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej=) Jag har precis hittat hit. Vilken fin blogg du har. Blir jättehungrig när jag kollar=)

2008-08-11 @ 18:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0