Gott nytt år!


Jag önskar alla mina läsare ett riktigt gott nytt år. För egen del avslutas 2009 i Malmö. Det blir buffé, mousserande, nya och gamla ansikten. Ser fram emot det. Hur skall ni fira? Avlat några nyårslöften?

Just ja. Laxen som jag gravade till jul använde jag Grand Marnier och inte Couantreu som jag tidigare skrev. Rätt ska va rätt. Och beträffande smaken så var den riktigt lyckad. Så pass att den kommer serveras på snittar imorgon kväll:)

Jag hoppas att ert avslut motsvarar förväntningarna och var nu rädda om öron, ögon och fingrar.

Så gott nytt på er så hörs vi 2010!


/Thomas




Kommentarer
Postat av: Fina Milton

Ett riktigt Gott Nytt År!! Till dig du fine Thomas.

2009-12-30 @ 21:36:13
Postat av: Thomas

Fina> Det samma till dig med och tack för kockböckerna:)

2009-12-31 @ 00:14:46
URL: http://krydderiet.blogg.se/
Postat av: Anna

Gott nytt år! Vi ska ha kalas och åd blir det skaldjursmosaik till förrätt och oxfilé med potatisgratäng och rödvinssås till huvudrätt. Fast jag är lite nervös nu att att jag hade för lite gelatin i förrätten:/

2009-12-31 @ 10:01:20
Postat av: Thomas

Anna> Gott nytt år till dig med. Trevligt att läsa att ni verkligen lyxar till nyårsmiddagen. Och oroa dig inte för förrätten. Den blir nog bra skall du se. Kram

2009-12-31 @ 11:21:59
URL: http://krydderiet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0