Att bro på ingenting..



Det här är helt off topic, men jag kan inte vara den enda som blev förvånad över Norges seger i schlagerfinalen igår kväll. Förvisso är det intressant att vi fick en knäpp på näsan. Det är dags att inse att vi inte gjort något rätt sen Perelli.

Det norska bidraget är säkert bra (om man gillar pojkband + fiol). Jag fattade dock inte hur man kan påstå att Alexander Rybak fick inspiration till låten när han vandrade i den storslagna norska naturen?


Om det är sådant man är ute efter så rekommenderar jag varmt Leaves Eyes - Norweigian lovesong.


Av olika anledningar har jag beslutat för att inte pladdra politik på Krydderiet. Men den här artikeln är värd att läsa.


Nåja nästa vecka börjar livets allvar för min del. Och om allt går vägen kommer jag inom en väldigt snar framtid köpa en ny kamera.

/Thomas


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag tyckte det var en bra låt som vann, kompis. Trodde inte ens du brydde dig om sån här musik:)

2009-05-18 @ 00:08:06
Postat av: Thomas

Jenny> Det gör jag inte, men det är väl nån form av tradition att se den ändå.

2009-05-18 @ 10:00:23
URL: http://krydderiet.blogg.se/
Postat av: Jenny

När kommer nästa näbbgädda-recept??

2009-05-20 @ 15:59:56
Postat av: Thomas

Jenny> Håll ut. Det kommer. Jag har haft fullt upp. Förhoppningsvis imorgon kväll? Har du lagat något näbbgäddorna? Du köpte väl dem affären, om jag minns rätt??

2009-05-20 @ 20:49:36
URL: http://krydderiet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0