Det ryktas ju:


En fågel viskade i mitt höra och sade att jag får en kasse grisatassar levererade ikväll. Varför inte liksom? Julen var trots allt den tid på året då man kunde äta färskt kött, och till skillnad från "den hemlige kocken" så tog man vara på allt. Inget fick gå till spillo. Skall bli väldigt intressant.

Just nu ser det ut som vi slipper regnet under julhelgen. Kylan håller i sig och det skall komma mer snö. Och medan media räknar hur många bilar som kör av vägen och vi skickar sura insändare till tidningarna och anklagar snöröjarna för att inte göra ett ordentligt jobb, trots att de är ute typ dygnet runt, så har vi nedan ett bevis på att vintern inte behöver vara ett problem. Något för SJ att ta efter.



Nu skall jag lusläsa kockböcker från förr och se hur man tillreder julbordets mest kontroversiella anrättning:)

Hörs senare.

/Thomas



Kommentarer
Postat av: Vettä!

Och just nu står hela tågsverige stilla! Vi skulle behöva ett par sådana tåg, kan inte staten handla lite julklappar=)



2010-12-23 @ 18:18:02
Postat av: Thomas

Vettä!> Ja jag är glad att jag inte skall resa någonstans och man borde vid det här laget tycka att sj och trafikverket lärt sig av historien, men nej:)

2010-12-24 @ 12:34:11
URL: http://krydderiet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0