Mot norr..


På väg mot Lappland, november 2007..


Jaha.
Då sitter man här och försöker boka en resa till västra norrland. Det börjar närma sig nu. Och det är lättare sagt än gjort att hitta en biljett till ett sympatiskt pris och som inte betyder mer än 4 byten, men det verkar ordna sig. Avslöjar i början av februari vad saken gäller.

Gällande Krydderiet så har jag fått lite synpunkter om att det är för få uppdateringar och jag kan inte annat än att instämma.

Jag har drabbats av idétorka och kommer inte på något spännande. Sen är jag stressad över flytten i Malmö. Men lovar att det skall bli bättre nu i februari och mars då vi går mot ljusare tider och jag har en fast punkt i tillvaron igen. Nu skall jag ringa norrlandstrafiken för att försäkra mig om att jag inte blir ståendes på en öde busstation med meterdjup snö och granskog som sällskap. Fast det borde väl passa mig, tänker du=)

Jag hör av mig senare. Ha en bra dag. 


/Thomas





Kommentarer
Postat av: gissa det du..

suck..vad skall du nu iväg för igen?? berätta!! det är ju kallt nog och snö här nere ju!!

2010-01-26 @ 18:20:52
Postat av: Vettä!

Nu blir ju jag också nyfiken. Vad skall du hitta på för något och i vart ska du? Lappland?

2010-01-26 @ 20:09:09
Postat av: Thomas

gissa det du> jag svarar på den frågan om du avslöjar vem du är:)



Vettä!> Nej det är inte Lappland, så mycket kan jag säga. Du får helt enkelt bita ihop ett tag till. Sorry.

2010-01-27 @ 10:25:06
URL: http://krydderiet.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag är precis lika nyfiken som de andra..vart skall du resa, kompis? Kram

2010-01-27 @ 19:53:46
Postat av: Fina Milton

Hm... västra Norrland??? Bilden du har, känner jag igen.. har ju varit pendlare Umeå-Sölvesborg . Den som väntar på något fint.... DU är BRA!!!! Fina

2010-02-01 @ 22:51:10
Postat av: Thomas

Alla> Jag skall till Hola, 25 km norr om Kramfors, i samhället Prästmon och påbörja min utbildning inom ljudkonst. Så ligger det till. Kram på er alla.



2010-02-03 @ 15:41:57
URL: http://krydderiet.blogg.se/
Postat av: Jenny

Spännande värrre! Hur länge blir du borta o vad händer med bloggen? Du lägger väl inte ner? Hade varit jättetråkigt. *Kram

2010-02-04 @ 18:44:06
Postat av: Thomas

Jenny> Jag skall läsa på distans så det blir ett par träffar per termin. Så jag kommer stanna i Malmö. Och jag lovar att inte lägga ner bloggen. Men jag måste prioritera annat för tillfället. Håll ut, kompis. Kram

2010-02-08 @ 11:24:06
URL: http://krydderiet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0