Liten uppdatering

i

Äppelgravad lax, kanske ett av kalasets tilltugg..

 

Så var det då dags för sommarens riktigt stora kalas och undertecknad ansvarar för maten. Just nu tycker jag det var lägligt med en paus då jag varit igång sen 07:00. Just nu står saker på svalning, sen är det dags att bygga vidare.

 

Ösregn och åska över Limhamn..

 

Annars har jag väl egentligen ingenting jätteintressant att berätta. Sommaren är snart förbi och varje dag där solen lyser med sin frånvaro är en njutning i sig. Datorn kraschade men tack vare en bekant så är det åtgärdat och jag har köpt två ucb-minnen och skall backa upp allt jag inte vill bli av med. Det var väl det hela. Nåja, nu skall jag fortsätta.

 

/Thomas


Kommentarer
Postat av: Peter

Tjabba! Snittarna ser sjukt goda ut. Kan du inte mejla recept på dem och och får man inte veta vad det mer blev för godbitar på festen?!??

2010-08-07 @ 22:53:08
Postat av: Thomas

Peter> Fixat o mejlat!

2010-08-10 @ 17:11:51
URL: http://krydderiet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0