Sommar och...




Godafton. Hur har ni det i sommarvärmen? Själv stormtrivs jag. Jag älskar att stå och vänta på 4:an och känna hur det börjar rinna i pannan. Sen är det så härligt när man skall sova. Man ligger uppe på sängen och vrider och vänder sig. Vilket stör mest? Bastuvärmen eller trafiken utanför på vägen till Limhamns centrum. Själv skulle jag gissa på båda. Sen var det där med fiske och det har det inte heller blivit något av, fast det beror knappast på värmen skulle jag tippa på iaf. Nej den här sommaren suger stenhårt. Ikväll lyssnar jag på "dark dance" och längtar efter vintern..

/Thomas



Kommentarer
Postat av: Jenny

Hejhej, Thomas. Man blir lite depp när man läser om din längtan efter snö och kyla, men framförallt för att min favvomatblogg verkar vara nerlagd. Hoppas du mår bra, iaf? Kraam



2010-07-23 @ 23:16:34
Postat av: fina milton

Hej fine !!! Jag håller med dig, värmen har varit tuff. Nu har jag äntligen semester och vädret vrkar stå mig bi. Hoppas du hitat jobb!!! Vacker vinterbild. Kram Fina

2010-07-25 @ 19:33:19
Postat av: fina milton

P.S. Har du hemlängtan kan du gå ut på webben o kolla in hanöhus. Där finns en kamera som uppdaterar varje minut.. Fina

2010-07-25 @ 19:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0