Chase the light

 


Att flytta ifrån Limhamnen var ju bestämt sedan innan, men ändå. Jag är helt ärlig när jag skriver att det suger att vara där jag är just nu, men det ser ut som det kommer att bli ändring på det inom en snar framtid. Snön har lagt sig över fjällen, enligt en rapport från päronen som just nu är där och semestrar. Frosten har kommit till Skåne och Skistar har börjat göra reklam på tv inför den kommande säsongen. Vi går nu in i en kallare och mörkare period. Så även jag. Nej men ärligt, så fort jag lämnar den här hålan så kan man fokusera på det som är viktigt. Och under tiden håller jag på och ladda. Vad sägs om krämig jordärtskocksoppa med örtfraiche och västerbottenflarn? Älgfärsbiffar späckade med rökt sidfläsk och enbär, potatisgratäng, trattkantarellsås samt lingonchutney? Är det höst så är det.

 

/Thomas


Kommentarer
Postat av: Thomas

Anna> Jag råkade radera hela inlägget innan och så har jag slarvat bort din mejl, men visst skall du få adressen till nya bloggen, så mejla mig är du snäll:)

2010-10-02 @ 13:12:36
Postat av: Anna

tHomas> Hehe, sånt som händer, undrade just varför det försvann. Mejlar dig omgående. Kram

2010-10-02 @ 15:36:26
Postat av: Anonym

varför inte bara lägga upp länk här istället?

2010-10-02 @ 18:44:53
Postat av: Arne Anka

Å andra sidan är det ett antal som ser det du kallar för "håla" som, mer eller mindre, paradiset på jorden. Sug vidare på den du...

2010-10-03 @ 19:11:59
Postat av: Thomas

Anna> Sådär ja, mycket nöje=)



Anonym> Därför.



Arne Anka> Vi har alla olika åsikter, vilket är det fina med att leva i en demokrati. Vill bara påminna dig om att man kan spåra ip-nummer ganska enkelt.. Något att tänka på när man gömmer sig bakom nåt alias när man kommenterar.

2010-10-05 @ 22:23:50
URL: http://krydderiet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0