Hälleviken, fortsättningen

 

Det fanns en tid då jag var säker på att vissa saker skulle man aldrig mer få uppleva när det gäller fiske. Men man skall aldrig säga aldrig, som det heter. Hälleviken är full av överraskningar. Jag kunde inte tro mina ögon när jag på botten utanför piren fick se en ulk. Och jag har lärt mig att alltid ha kameran med mig, för vem skulle annars tro mig. Jag har inte sett ulk i Hälleviken sen 1994. Vi snackar alltså 17 år. Nu är det bara abborren som saknas och möjligheten att bottenmeta plattfisk från pirspetsarna=)

 

Här har du en länk till lite bättre bilder på denna unika lilla krabat.

 

Ha en fortsatt bra dag.

 

/Thomas

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0