Gott nytt år.


Under dagens höstpromenad i decemberskogen fattades ett viktigt beslut..


 

Krydderiet önskar alla läsare ett gott nytt år. I april, kommande år, har bloggen funnits i hela 5 år. Jag tittar tillbaka och ser hur man utvecklats, både med val av råvaror och med kryddor, men framförallt hur fotograferingen gått framåt. Vissa saker ser fortfarande förskräckliga ut, men man märker ändå en tydlig förbättring.

Ni som har varit med ett tag vet ju att jag startade bloggen för att öka chanserna till jobb. Sen började vänner o bekanta intressera sig, följt av dem jag har lärt känna via bloggen. Och på sista tiden har det väl egentligen varit er som jag fortsatt för. Eller rättare sagt; Ni som stått ut med den stundom dåliga uppdateringen men ändå har lagt ner lite tid på feedback. Ni som har peppat mig att fortsätta när jag velat lägga ner eller lösenordskydda bloggen för att slippa troll.

 

Mitt intresse för matlagning är fortfarande lika intensivt som innan, men jag får utlopp för den mesta kreativiteten på jobbet och om jag istället skall ersätta matlagningen med fiske, så får det bli på en ny blogg (vilket verkar vara mest logiskt).

 

Inget är bestämt, men den här gången gör jag inga löften utan tackar för den tid som varit och hoppas att min blogg iaf gett lite inspiration. Krydderiet läggs alltså inte ner men uppdateringarna upphör idag på obestämd framtid. Den som önskar kontakta mig gör det enklast via mejl alt ratta en rad i kommentatorsfältet, då jag då och då, kommer logga in.

 

Så tack för den här tiden och gott nytt år till er alla.

 

Vi hörs!

 

/Thomas


Kommentarer
Postat av: Jenny

Synd att du skall sluta blogga=( Förstår dig, men hoppades ändå att du skulle fortsätta. Kommer fortsätta kika in här då och då och lova att höra av dig om du sätter igång igen. God nytt år och många kramar.

2011-12-29 @ 11:38:16
Postat av: Peter

Tack själv Thomas. Happy New Year!

2011-12-29 @ 16:44:02
Postat av: Hobbiten

Att du skall sluta beror väl inte på det där gruffet om grisfötterna? Du harju inte gett vika innan när folk börjar bråka om sådant de inte begriper sig på.



Alla kommentarer förhandsgranskas ju sen en bra tid tillbaka så förstår inte riktigt. Du kan väl mejla mig om du inte vill svara här?



2011-12-29 @ 17:43:04
Postat av: Anna

Tack själv och ett underbart nytt år till dig:) KRAM

2011-12-30 @ 20:57:56
Postat av: Thomas

Jenny> Ja vem vet vad som händer senare. Lovar att höra av mig. Kram



Hoben> Nej absolut inte. Det säger mer om dem än om mig. Finns inte så mycket mer att tillägga. Det är som det är.

2012-01-09 @ 16:16:17
URL: http://krydderiet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0