Tema jul 2011: Dan före dan.

 

 

Godafton. Nu är alla klappar inslagna. Granen är klädd. Rödbetsalladen är fixad, skinkan griljerad och revbenen på bilden har gått på låg temp i över 5 timmar. Jag hoppas de är lika möra och saftiga som de ser ut (skär upp dem imorgon). Nu skall jag bara slappa och umgås med familjen och njuta av ledigheten. Kameran ligger på laddning och kommer var närvarande hela dagen imorgon och jag skall försöka hinna med ett inlägg om de läskiga grisfötterna=)

 

Hur har ni det själva förresten? Har ni fått ordning på allt?

 

/Thomas


Kommentarer
Postat av: Jenny

God jul THomas. Här är allt klappat o klart, nu väntas det mest på Kalle Anka o hans vänner. Ha en fin julafton och lycka till med grisfötterna, ser fram emot bilder och recension av dem:)



*julkraam

2011-12-24 @ 11:45:16
Postat av: Hobbiten

Dom där revbenen går inte av för hackor!! Vi har tunna revben för de tjocka burkar alltid bli jättetorra. Är det nåt mer man skall tänka på än att tillaga dem på låg värme?



Här blir det inte julbord, förrän ikvll, så jag säger god jul redan nu för det lär inte bli mycket tid vid datorn. God jul!

2011-12-24 @ 13:43:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0